Dilekcnkn ad belirleyememek kötü ya 😊
Eşimle evlendiğimiz ilk zamanlar da konuşurduk o Oğuz Kaan istiyordu ama ben Kaan ismini sevemedim, eren ismini çok istiyordum ikimizin ortak kararı oldu ne o kırıldı ne ben. Rabbim inşallah izin verirse ismi hazır 😊