Benim lekelenme kanamam yoktu 26haftalık gebeyim ve progestan verdi 15gün önce doktorum sancılarım oldugu için 1 kırı bitir dedi sabah 1 akşam 1 içtim yarın bitiyor hatta ve bir yan etkisinizde görmedim cok şükür ama normalde hep dikkat ederim şimdiye kadarsa olmamıştı hiç lekelenme gibi bişey. Dün akşam iç çamaşırıma bir hafif kırmızımsı leke vardı pembe gibi. Stres oldum korktum ama takip ettim devamı gelmedi bebeğimin hareketleride iyi cok şükür takip ediyorum kontrolümede 10gün var napsam bilemedim acaba bende de progestan mı lekelenme yaptı diyorum