onhaziran merhabalar ben yaşadım bir kimyasal bir dış gebelik .Dış gebelik olunca beta ya düzenli artmıyor yada aynı kalıyor bebek genellikle tüpte yerleşmiş oluyor ve iç kanama yapmadıysa bir iğne vurularak düşmesini bekliyorlar ve uzun bir süre adet olmadım ben hiçbir şekilde kanamam da olmadı