27Hilal58 10 haftalık hamileyim, hiçbir gazlı içecek içmiyorum ama birçok yerde sade maden suyu içmenin zararı olmadığı söyleniyor, siz içiyor musunuz? Ya da ne düşünüyorsunuz 🙄
Mehtap23 27Hilal58 sade maden suyu ben çok içerim zararı yok diye biliyorum ama bilen varsa bende burda bekleyeyim.😀
Zhraaltun 27Hilal58 maden suyu cok faydali canm kalsiyom için birebr oneriliyor ama sade olcak i kemik eklem agrilarina da iyi geliyo
Aysenuuur 27Hilal58 maden suyu ben içiyorum 33 haftalığım her gün bir tane magnezyum ihtiyacımı öyle karşılıyorum. Kramp falan yaşamadım hiç hatta bebeğe kilo aldırdığını bile duymuştum 🤗
Mehtap23 Zhraaltun ben neredeyse hergün içiyorum😀 neyse zararlı değilmiş. Zaten meyveli olanları hiç sevmem sade olanlar daha güzel bazen şade olana biraz limon damlatıyorum oda süper oluyır .
QOH 27Hilal58 maden suyu mide buluntası ve hazımsılık için her doktor tarafından günde 1 tane öneriliyor.Gazlı içecekler bebeğe değil size gaz sıkıntısı yaşattığı için önerilmiyor,eğer aldığınız gazlı içecekte tarlandırıcı veya kafein varsa o zaman bebeğinize zararı var.Gebelik diyetisyenim var kendisi arkadaşım oluyor atmasyon bir bilgi değildir bilgilerinize
MomHero2 27Hilal58 başlarda şu tüketemediğim için hep sade soda içtim. Mineral açısından sakınca görülmüyor çok içtim doğuma kadar da en rahatlatan şey
DefneRana 27Hilal58 ilk bebeğimde de ikinci bebeğim de de hergün istisnasız bir maden suyu içerim hem bebeğe kilo yapıyor hem kalsiyum magnezyum sağlıyor