Merhaba anne adayları, ben 32+2 haftalık hamileyim. Son kontrolüme 2 ay önce gidebildim. Özele gidiyordum en son gittiğimde 23 haftalıktım karnın çok büyük bebek 2 hafta önden gidiyor dedi ailende şekeri olan var mı dedi bende yok dedim o an aklıma gelmedi ama ananem şeker hastası ve annemde de gebelik şekeri varmış unutmuşum o an. Doktor da o zaman teste gerek yok dedi. Mevzu orda kapandı. Sonra ben öbür ay devlete randevu aldım kendiliğinden iptal etmişler doktorun işi çıkmış herhalde. Sonradan da yakınımdaki hastaneye bulamadım anca 24 hazirana bulabildim. Özele artık gitmek istemiyorum hem pahalı hem de devlette doğurmak istiyorum takibim olsun diye son aylarda devletten randevu almaya çalışıyorum. Her neyse ben bu süre içinde çok fazla kilo aldım. 2 ayda 10 kilo daha almışım. Toplamda 22 kilo almışım yani. Ve tüm şeker belirtileri de bende mevcut şu an. Susuzluk hissi, yorgunluk, sürekli uyuma, karnımın aşırı büyük olması, bebeğin kilolu olması ve en önemlisi çok kilo almış olmam. 😓 Size sorum şu acaba benim gibi geç farkına varan ya da ihmal edip hastaneye gitmeyen birileri var mı varsa bu haftalarda şekerime baktırsam doktor ne yapar diyet için de insülin için de çok geç değil mi? Bir de hamileyken çok kilo alıp sonradan nasıl verdiniz yardımcı olabilir misiniz?(not: 68 le hamile kaldım boyum 1.70 şu an 90 kiloyum)