Aysenuuur Hanımlar 33+2 olduk. Karnımın alt kısmında ağrı var ara ara gelip geçiyor . Bide akıntım var pembemsi böyle bişey yaşayan varmı acaba
Aysenuuur Zekplt aradım gidicem birazdan ama bunun öncesinde ben alttan ilaç kullandım enfeksiyon için ondan olmuş olabilir dedi endişe etmene gerek tok dedi ama ben yine de gidicem sizin kaç haftalıkken geldi
Zekplt Aysenuuur anladım canım o belki o yüzdendir. Benim 38de geldi ama aynı tarif ettiğin gibiydi bende o kadar pembe olacağını düşünmemiştim meğer nişanmıs