Kumral5 Bende Allahtan bisey olmazsa normal dohum yapicam korseyi tayt seklindemi almaliyim yoksa kilotlu olanindanmi yada sadece beli saranindanmi banada bilgi verin lutfen
Bett_blog Minegedik doğum şekline göre değişicektir elbet kullanma zamanımız ama ben owli aldım ilk önce onu kullanıcağım daha sonra yamuna kotsem var ona geçicem Allah nasip ederse😍 daha sonrasında termal tayt falanda almayı düşünüyorum çokk kilo aldım çok acil toparlanmakıyım😅😍
Eski9 canserko bedenli olduklarını bilmiyordum ben 105 i gectim maşallah ama hepsi popomda sanki kilonun belim incedir o zaman l olur bana heralde 😁😁😁