1 hafta önce nişanım geldi geçen muayenede açılmam yoktu 4 gün sonra gel dedi bugun gittik 2 cm açılman var dedi baya uğraştı çıkarken bugun ağrın çok olabilir çünkü normalden fazla uğraştım açılmanda var suyun gelebilir dedi. Bu şekilde açılması olup doğumu geç olan varmı