Aycancuhaci Anneler bebeğiniz kaçıncı haftada çatıya girdi ben 34.haftanın içindeyim başı çatıya girmiş kasık ağrılarım ağırlaşmam var ama gününü bekler erken doğum riskin yok dedi doktor sizde nasıl durumlar
Diilruba Aycancuhaci ilk gebeliğiniz se erken girmesi normal 2. Gebelik lerde daha geç giriyormuş ben 38+3 daha girmemiş
Taze_gebe Aycancuhaci nası anlıyoruz girdiğini yaa ben 38im yarın kontrolüm var sorayım bari anlıyor mu doktor bakınca 🤷♀️
canserko Taze_gebe valla benim alttan muayene ile anladılar, muayene gününe kadar da böyle koltukta dik değil eğimli oturuyordum alttan bir sey batıyor gibiydi
canserko Aycancuhaci catıya girdiğini farkettiğimizde 35+1 dik; 4-5 santim açılma ile acil sezeryana alındım
Taze_gebe canserko hıı ben 37de çatı bakıldı bebeğin kafasına dokundum vs dedi doktor o yolds gidiyorumdur inşallh😅
Burcuseyy Aycancuhaci valla 32 den sonra bende boyleydim inanır mısın erken dogurcam diye düşünürken 40 a dayandım 😃
Mymoom Bana erken doğum kanala yerleştirmiş kafasını deyip durdu doktor 39 oldum bugün 😬 sancım bile yok 🥺 sen nasılsın
Aycancuhaci Mymoom benimde erken doğum riskin yok dedi ama psıkolojikman heran doğurcakmış gibi hissediyorum 2 hafta geçti bende senin gibi beklicem bence 🙈