canserko parol ve enfexia diye ilaç verdi , aşırı gaz problemi yaşadım ben afedersiniz tuvalete çıkamadım daha hiç gazıda ilaçlarla çok az o da biraz baskı yapıyor dikişlerime ve daha beter açıyor , sık sık yürümeye çalışıyorum ama nafile ayağa kaltığım an biraz adım atayım sanki tuz basılıyor yarama . Yarın pansuman günü inşallah kötü bir durum yoktur