miniksevdamm bız 34+2 su anda bıde benım kalptede sıkısma cok oluyo ondan sola hıc yatmazdım e sımdı fıtık var sırt ustu yatamıyorum sagda kordon var yatamıyorum yuz ustu saten unuttuk bı sol var dıyom senmı beben mı tabıkıde bebem yatıyorum ama ınanırmısın hamılelıgımden berı her dertten az az cektım ama kalbımde bır defa agrı olmadı cok sukur kansızlık enfeksıyon mıde bulantısı halsızlık odem gogus hassasıyetı fıtık tansıyon dusmesı hepsı var ama asıl hastalıgım yok ıste rabbım bı yandanda yardım edıyo 😊🥰🤲🏻