miniksevdamm Hanımlar gebeliğin başından beri kalp çarpıntısı başladı bnde bu son 1-2 haftadır çok çok arttı 24+6 haftalığız normal mi acaba konuşurken bile nefes nefese kalıyorum ay sonunda randevum doktoruma o zamana kadar size soraym
Masal53 miniksevdamm bende de çok oluyor canım çarpıntı kan testimde sıkıntı çıkmadı kardiyolojiye gittim doktor ultrasonda baktı kalbinde bi sıkıntı yok kan testlerinde temiz gebelikten kaynaklanıyor normal yani endişelenme demişti ❤️❤️
Edali87 miniksevdamm bende de oluyor genelde nabiz yükseliyor 120 fln oluyor tiroid ilaci ilk başladığımda cok olmustu simdi olan sanırım lan artık bebegede banada yetmeyecek calisio ondan oluyor galiba
Nurssss miniksevdamm Çoook normal başından beri oluyor saglık sorunum yok hamilelikte kan basıncı artıyo kalp daha hızlı atmak zorunda kalıyo bazen boğazımda hissediyorum kalp atışımı 33 haftalıgız😌
miniksevdamm Masal53 ayy öyle mi bende kardiyolojiye gideyim dedim o zaman normal mi canm ya kaç haftalıksın 🌸
miniksevdamm Masal53 o zaman benim haftalarımda falan oluyor galiba teşekkür ederim canım ya biraz rahatladım🌸 şimdi geçti mi pekş
mrveknblt miniksevdamm evet gerçekten bazen uzanıyorum bir şey yokken birden yerinden çıkacak gibi atıyor
mrveknblt miniksevdamm hayır 🤦🏻♀️ unutuyorum birde çok unutkanlık var onu sordum gebelikte normal sonra geçiyor dedi. Unutmazsam sorcam inşallah
Nuray71 miniksevdamm evet kansizliktan oluyormuş. Geçen hafta bende gittim doktora söyledim böyle böyle kalp carpintim çok var die 138 i falan görüyodum kan ilacimi 2 ye cikartti
Edali87 miniksevdamm olabilir içinde bir canlı büyüyor kanın hem yetmeme durumu var hem ikinize bir yetmedi icin sormadan artma durumu surekli bi değişim var vücutta o yüzden 3aydan sonra anca alışıyor ve normallesiomus..
miniksevdamm Nuray71 AA o zaman kesin benimde ondan ya zaten kan ilacını yeni kullanmaya başladım midem bulanıyordu demekki sorun oymuş teşekkür ederim 🌸