[silindi] belki de kullanışlı olması daha önemli aslında. Ben de sepet beşik bakıyorum. O da bunlar gibi küçük. 0-24 ay diyor ama zannımca 1-1.5 yaşına kadar anca kullanılır max. Benim doğumum kışın olacağı için sepet beşiği yatak odaya diye bakıyorum. Bir de ayrı oda yapıcam. Oraya daha büyük park beşik tarzında bakıyorum dolabı vs orda olacak. Eğer öyle bir imkanınız veya düşünceniz varsa bu iki beşikten istediğinizi alın fark etmez bence çünkü 1-1.5 yaşından sonra en fazla kendi odasına geçirmeyi düşünüyorum.