Kızlar üç gündür çok hafifte olsa bacaklarımda, yüzümde, göz kapaklarımda şişlikler oluşuyor 😢Hiç olmamıştı spor ve yürüyüş yapıyorum. 3 lt su tüketiyorum, mümkün olduğunca sağlıklı da besleniyorum. Ama eskisi gibi olmuyor 🤷🏻♀️Bildiğiniz bir çözümü var mı?