Merhaba anne adayları ve anneler 34.haftadayım sıcaklardan aldığım kilolardan deformelerden kendime küstüm resmen aynaya bakmak istemiyorum en azından saçlarımı kestirsem diyorum ama etrafta tepkiler alıyorum. Sizden kestiren var mı neden kestirme deniliyor