Prenseses risk 1/159 çıkmıştı burun görüldü ense 1.2 ydi. Perinatoloji yolunu tuttum herşey yolunda gözüküyor ama yine de nifty öneririm dedi yaptırmadık. çok üzüldüm ama yine de içim rahattı. Detaylıyı bekledim orda da herşey yolundaydı. 3ay önce doğum yaptım şükür sağlığımız yerinde.
annesi sensin iç sesini dinle 💕 nifty testi yaptırmak istersen yaptır, istersen sıvı aldır. Ya da duanı et pozitif ol detaylıyı bekle en iyisini sen bilir ve hissedersin.