Aysegulboz Kızlar son günler geçmiyor squat hurma herşeyi denedim sabah hafif sancı ıle uyanıyorum oda enfeksiyondandır daha kanalda bile degil prenses 😄😄
momiesbaby Aysegulboz 38+4 gerçekten geçmiyor günler bebişler de gelmiyor 😄 iki haftadır sancılarım var ama tık yok
glcncbn Aysegulboz 39 oldum. Bugün kontrole gittim bebeğin doğmaya niyeti yok dedi doktor. İlk gebeliğimde 39+2 de doğum yapmıştım bakalım daha ne kadar bekleyeceğiz 😊
Zddmzdmr Bende aynı durumdayım. Hafif ağrılarım oluyor ama sancı değil bence, zaten nst’de hiçbirşey çıkmıyor, bebek kanalda değil🤦🏻♀️ Hem bir an önce doğsun istiyorum hem zamanı gelmedi demek ki diyorum ama son günler gerçekten geçmiyormuş
ozydm Aysegulboz bende 38+6 yım. Ne bir sancı ne açılma. Bebeğin kafası aşağıda bayağı diyor kaç haftadır doktorum ama gelmeye niyeti yok. Şu geç doğup kaka yutma mevzusu beni korkutuyor. İnşallah suniye kalmadan 39 da doğururuz artık ya
Zddmzdmr Aysegulboz 37+2 olduk. Doktor gerekirse 42′ye kadar bekleriz dedi doğuramıcam bu gidişle sanırım 😅
Atesbeyinannesi Aysegulboz 39+5 oldum daha tık yok 🤷♀️ bebeğim kanala girmemiş hala yukarılarda dolanıyor 😄 ne sancı ne ağrı ne sızı hiçbir şey yok perşembe randevum var bakalım doktora yalvarmayı düşünüyorum beni sezaryen yapın diye çünkü kendiliğinden gelmeyecek oğlum birazcık da iricik 😬😂😂 eşim bugün dalga geçiyor benimle daha doğurmayı düşünmüyor musun dolma biber diye 😒😂😂
Sazi Atesbeyinannesi kilosu ne kadar acaba bebeğinizn bende 38 haftamdayım kilosu 3,5 doktorum 4 olursa sezeryan olabilir dedi.
Atesbeyinannesi Sazi 38de 3600dü ama doktorum 500 gram fazla da olabilir az da biz fazlayı düşünelim dedi 2 gün sonra 40 oluyorum işte o zaman tekrar ölçülecek ona göre benim doktorum da sezaryen olabilir dedi zaten daha kanala da girmediği için riske atmak istemiyorum dedi 2 gün sonra belli olacak yani 😬😄
Giz3ww Aysegulboz 38+5 teyim 4300 olduğunu öğrendim dün nstye girdim sancım çıktı 1 cm acilmam var şimdi doktorum çağırdı dün yoktu sezeryan kararı almamız gerekiyor dedi muayeneye gidiyorum şimdi 😔
ilosunannesi 🤗alın benden de o kadar 38+3 bebişim çoktandır kanala girdi sancı da çıktı dün biraz kasılmalar da hissediyorum bir iki gündür ama bekliyoruz keyfini sağlıkla gelsinler de 😊
Bebeklimm Aysegulboz bende 38+3 iki gündür ara ara sancılarım var büyük ihtimalle açılmalar başladı yarın kontrol için çağırmıştı doktorum bilmiyorum gitmesem erkenden alacaklar diye korkuyorum 4.5 cm açılmayla yatış yapıyorlar çünkü
minicikanne Aysegulboz 38+1 benimde bebeğim kanala inmedi. Sancım yok, açılmam yok. Beklemedeyiz. 😕 sabah öğle akşam yürü dedi doktorum.
Diilruba Aysegulboz 38+3 olduk ama gelmeye hiç niyeti yok gibi dün doktorda keyfi yerinde temmuzu bulur gibi dedi 🙈 koca göbekke yuvarlanıyorum artık hayırlısı olsun sağlıkla gelsin minikler