gizemmasalll Kızlar merhaba bugün doktoruma kontrole geldim 39+2 haftalık hamileyim muaynede parmak ucu baş yüksekliğinde dedi daha henüz açılma yok bu ne demek ara ara regli sancıları çekiyorum suni sancı vermek istemiyorum dedi
gizemmasalll Mrvweeeeee 41 haftaya kadar bekliyoruz dedi ama böyle tatlı regli ağrılarım var nst de çok çıkmıyor sancılar