Nasıl hastane bilmiyorum. Günlerdir gece gündüz takip ediyorum yok resmen randevu orada ki doktorlar ne işe yarıyor günlük randevuların açılması lazım gergine yeni hasta olması lazım ama burada ki süreç ne böyle anlamadım. Zaten artk ne doktor nede hastane umursuyor hastayı eskisi gibi önce ki gibi ilgi yok yazıklar olsun