zynep24 ben normalde cok iştahlı birisiyim ama hamile kaldigimdan beri inan zorla yiyorum burda okuduklarimdan bilgi edinerek bende beslenme programi hazirladim kendime sabahlari haslanmks yumurta ara öğünlerde illaki meyve kavun karpuz kiraz favorim bu ara ve aksamlari mutlaka nesquikli sut ictim bence en cok onun faydasi oldu burda bir kac kiside oyle gelisimini yakalamis hala devam ediyorum toz seklinde olan varya ondan