Rabia424 çok normal benimde oluyor 33+4üz bizde. Çok kasılıyor bazen yürütmicek derecede rahimime baskı yapıyor belim kopucak gibi oluyor ama sonra geçiyor. Bunlar doğuma hazırlık vucut kendini hazırlıyor. Doğum sancısını anlamamak elde değil, doğum sancısı aralıklarla gelir dinlensende geçmez, ve şiddeti gitgide artar. O yüzden sakin olun☺️