Nefesim01 7 haftada kusmalarım başladı başta metpamid verdiler anında kesti ama mümkünse kullanma dediler. Sonra tamamen bitkisel olan prilam verdiler doğru kullanmadığım için etki etmedi sanırım bir de içindeki kılavuzda akşam 2 tane için yazması bana fazla geldi. Bende her sabah bal ve zencefil tozunu karıştırıp mesir macunu gibi yiyorum anında kendimi iyi hissediyorum. Sabah bunu yapmadıysam akşamları kök zencefil ve ıhlamur karıştırıp çayını yapıyorum o da rahat ettirip ertesi günümü iyi geçiriyorum. Hangisi kolay gelirse. Şuanlık bulantım yok çalışıyorum kafamı dağıtmak da iyi geliyor evde olduğum günler daha çok kötü hissediyorum çıkıyorum dışarı bunları yapıp. Bir de herkes gibi kraker kullanıyorum galeta kullanıyorum. Yalnızca ilk gün çektim bu şekilde 8+2 deyiz