Kubraa64721
Gerçekten şimdi siz kilodan da bahsedince aklıma şüphe düşmedi değil ailemin yanına gitmiştim istanbula orda ayağımda ödem olunca bi doktora görünelim dedik şans eseri orda öğrrndik tansiyonum 15 9 olduğu sonra bebeğe baktılar bebekte bi sıkıntı yoktu çok şükür stresten yorgunluktan olabilir dedi gönderdi orda bebeğimin kilosu 1.200 çıkmıştı 1 hafta sonra bursada bakıldım 1,150 çıktı hiç almamış vermiştide cihazdan kaynaklıdır dedim şimdi siz yazınca aklıma takıldı ben kendi doktorumla görüşüyüm en iyisi kısa zamanda teşekkür ederim bilgi için canım sağlıcakla kavuşalım miniklerimize inşallah 🙏🏼