belisslinaa şikayetlerinizi doktorunuza aktarın mutlaka, 33 te benimde olmaya başladı baskı yapıyordu yürüyemiyordum, nst ye baktı filan progestan başladı ciğer geliştirici iğne yapıldı 37ye kadar kullanalım dedi bebeğin gelişimi için, erken doğum istemeyiz dedi, şükür 37+1 deyim ilacı kullanmayı bıraktık, normal sürece girdik, su gelirse, nişan olursa düzenli sancılar olursa gel hemen dedi