Kızlar biraz önce tetanoz aşısı oldum. Burda hep buz köy lokanta dök diye okumuştum. Hemşireye sordum kizarirsa kolonya dök siserse buz koy dedi. Ama bazıları agrimadan yap bunları falan yazmış
Sizce bekliyim mi yoksa agrimadan buz koyiyim mi? Buzun zararı olmaz heralde