Zeynepssss ben yoğurdumu ilk oğluma ek gıdaya başladığımdan beri kendim mayalıyorum, artık hepimiz için de mayalıyorum. Ama ben çocuk doktoruna danışmıştım, çiğ süt kaynatıp değil pastörize günlük süt kullanıyorum. Evet çiğ süte göre pahalı ama çocuk olunca evde bu şekilde devam ettik. Mayam da nohuttan mayalanmış doğal maya, probiyotik oranı yüksek