Anne olmak ne kadar zor bi şey öyle hastanede tedavi görüyorum habire nstye girip çıkıyorum az önce yine girdim bi kasıklarıma sanci girdi monitörde 35 görünüyordu allahım dedim 35 böyleyse 100 nasıl olcak bi an bi fena oldum Allah tüm annelere kolaylık versin valla