Mom567 Tam 32 haftalık hamileler doğum tarihlerniz bellimi bana doktor ters dönmüş dedi bebek sizin bellimi doğum tarihleriniz yoksa daha erkenmi acaba gün belli olması için🌸
Yesima_09 Mom567 Benim 32. Haftada zorunlu sezeryan olacağı için belli oldu ama herhangi bir durum yoksa biraz daha zamanı var canım :)
Mrvweeeeee Mom567 sezaryansa tarih belirlerler ama normale tarih verilmez sadece tqhmini tarih verio ama alakasiz zamnda oluyo ya daha erken yada gec 😊
atlasinannesii Mom567 bizimki aceleci annesi eğer iyi olmazsa erken doğum olabilir yani Binevi bana bağlı
Mom567 Yesima_09 ne zaman tarihiniz acaba🙏🏻 Ne kadar beklemem gerekiyor tarih söylemesi için doktorun sabırsızlanıyorum😅
Mom567 Mrvweeeeee yaaaa🤦🏽♀️ Çok sabırsızım normal doğum yapmak istiyorum inşallah bebişin keyfini beklicez o halde 😅
Mrvweeeeee Mom567 insallah istedigin dogumu yaparsn ama sezaryandanda korkma ben ilk dogummu sezaryqn yaptm vok iyi gecti 2 gunde iglesiyosun okdar gozun korkmasin tabi herkz ole olurmu bilmiorm
Mom567 Mrvweeeeee normal doğum tercihimdir ama hayırlısı neyse tabiki o olsun nasıl sağlıklı gelecekse öyle gelsin her türlüsüne rağzıyım iki doğum şeklide korkutuyor beni😅 çatı muanesi dahi olurken ağlıck dereceye geliyorum ebe diyor nasıl çocuk çıkartıcn sen🤦🏽♀️
Mom567 atlasinannesii 36 haftfalıksnz sanırım😊kilosu iyiyse bi sıkıntısı olmazsa küveze bile girmez inşallah☺️ O haftalara gelmek istiyorum bende artık😅
Mrvweeeeee Mom567 🤣 allah kolaylik versin ozamn ben sole dusunuyormda normal dogum yapamazmisim bama cok zor geliyo o sanciyi cekmek
atlasinannesii Mom567 4 gün önce 3 kilo civarındaydı gelsin istiyorum ama ilk önce ben iyi olayım da istiyorum normal doğum şansım kalmadı sezeryan olucam bakalım sabırsızlıkla bekliyorum 🤭🤭🤭🤭sizin de az kaldı sabredinnn
Kayraninannnesi Mom567 37 haftalık olduk bebek kanala yerleşmiş ama normal istediğim için net bir tarih veremiyorlar 🙏 paşanın canı ne zaman isterse
Mom567 Kayraninannnesi ayyy nasıl heycanlıdır o haftalar 😅heran geldi gelicek heyecanı😍 biz 32 haftalıklar bekleyelim oldumuz yerde😅
teachervera Mom567 Yasemin eşin yazıyor ya da arayıp soruyor mu canım. Gelmesi bir şeyleri değiştirdi mi
Mom567 teachervera döndü evine cnm 1 gün yanımda kaldı dediğim gibi işte zamana bıraktık doğumda gelick bakalım ne olucak 6 haftam kaldı şurda🙏🏻Annesi geldimden beri engelledi beni hastaneye giderken sürekli arıyor bebek nasıl diye çok düşünüyor gibi deli oldum😬