Dilekkkk Varmı kızlar doktor bana fıtığım yüzünden sezaryen olmam gerektiğini söyledi ama hep normal istiyorum daha erken şuan 15+2 ama fıtık varsa zor dedi
Asli2663 Dilekkkk bende de var fıtık üstelik belimde kayma da var ama doktorum normale uygun bebek böyle giderse normal olur dedi 39.haftamızdayız
Sinemkurtkarakussk35 Dilekkkk bende de iki tane var ama doktor yapabilirsin dedi bende duydum yaptırmıyolarmış ama bilmiyorum ben kalkamıyorum oturunca yatınca kitleniyorum daha öncedendi bebek olunca şikayetlerim daha da çoğaldı baskıdan sürekli acı çektim hala da çekiyorum ama demediler normal bekliyolr
Prensess_annesi Dilekkkk bende geçen sordum fıtık engel mi normal doğuma diye oda hayır dedi evet dese Gönül rahatlığı ile sezeryan olacağım da işte 🤔
Seymamurduk Dilekkkk bende de var fıtık hamilelikte daha da zorluyor bacak kitleniyor resmen yataktan kalkamıyorum. Ama normal Doğum yaptım bir sakıncasını da görmedim Doğumdan sonra
ozlemkrts Bendede fıtık var hemde ameliyat edilecek şekilde ve nedensiz fıtık kaynaklı olmayan kitlenme oluyo belimde ve 10 gün sürüyor iğnesiz geçmiyor bende normal doğum yapmamaktan korkuyorum Dr gittiğimde sorcam bnde bu durumu
Dilekkkk Sinemkurtkarakussk35 beyin cerrahına gidicen kararı o vericek dedi yine ama bakalım kesin konuştu bana üzüldüm açıkcası o acıyı çekip anne oldumu tamamen anlayıp doğurmak istiyodum
Dilekkkk Prensess_annesi inşallah bende normal olurum ümitsiz konuştu ama hayırlısı bakalım siz kaç haftalıksınız
Sinemkurtkarakussk35 Dilekkkk ben beyin doktoruna değil de fizk doktoruna gitmiştim. Aslında fıtık için beyine gidildiğini bilmiyodum🤔
Prensess_annesi Dilekkkk ay ben normal istemiyorum ki 😂 sezeryan istiyorum haftaya gün alcam. 34+3 üz biz 🤦♀️
Asli2663 Dilekkkk haber ederim canım ne oldu ne bitti diye 😊 sadece epidural olmuyor denildi bana bilmiyorum bugün yarın doğar diye bekliyorum inşallah sağolasın 😇😇🙏
Cnnhls Dilekkkk Canım benimde fıtık var hangi doktora gittiysem normal önermedi fıtık ya patlar normal doğumda ıkınma esnasında dedi ya da diskin arasında yeni fıtık oluşur dedi kadın doğumcularimda fizik tedavi doktorları da sezeryan dedi kesin ve net
Esra13 Cnnhls Merhaba, hala kullanıyor musunuz bilmiyorum ama, ne oldu doğumunuz, nasil oldu. Yazar mısınız.
NaimeYilmaz Sinemkurtkarakussk35 Fiziğe onlar yönlendiriyor o aşamadaysa ilk muayneyı teşhişi yapmak ıcın beyın bolumune gıdılıyor annem gıttı gecenlerde ordan blıorm 🌸 @Dilekkkk 2 arkadasım fıtıga ragmen normal dogum yaptı hıc bı sorunda yasamadılar ama derecesı onemlıdır belkı onlarda ilgili doktora muayne olmuslardı