Iffetnur_ahsen Kizlar selamun aleykum ben letu kullandim 2 yumurta oluşmuştu owitrelle catlatma ignesi yaptim gecen hafta sali günü, bugün 8. günüm ara ara kasigimda batmalar oluyordu 2 gün şimdi bisey yok sizlerde durumlar nasıl beraber bekleyelim
Zeyna27 Iffetnur_ahsen bende klomen ve çatlatma iğnesi kullandım bugün 6. Gün iğneden sonra bişey yok zaten bilmiyorum pek umudum yok 3 adet yumurtam oluşmuştu
Burcu3506 Bende femara kullandım yumurtam kendi catladı doktor boyutu iyiymiş catladıgıdna dedi şimdi progestan kullanıyorum adete 9 gün var göğüs agrılarım çok ilk gündem beri