Kizanneleri Arkadaşlar bugün 6+6 olduk. Mide kazintisina bir çözüm bulamıyorum. Yemek yiyorum 1 saat sonra sanki günlerdir aç gibiyim. Yemeyince de midem bulanıyor. Çözüm bulan var mı buna? İlk aydan çok fazla kilo alicaz bu gidişle 😑
kumsalmomyy Kizanneleri doğrudur ama yine de yediklerinize dikkat edin çünkü ilk üç ayda yalnızca size kilo olarak döner bebeğe bi etkisi olmaz deponuzdan beslenecek çünkü
iremcannn1907 Kizanneleri aynı senin gibiyim canım 14. Haftama giriyorum 48le başladım ben 7 kilo aldım 🙈 yani ben çözüm bulamadım maalesef. Sadece akşam yemeklerinden sonra kraker galeta süt meyve gbi şeylerle geçiştirmeye çalışıyorum. Sende bunları deneyebilirsin ama açlığa pek çözüm olmuyor bunlar 😂
Kizanneleri kumsalmomyy 2.gebeligim zaten bu ilkinde de bu sekildeydim. 20 kilo aldım. Bunda dikkat edicem insallah
Kizanneleri iremcannn1907 Bende bulamamıştım ilkinde 50yle hamile kalıp 70 ile doğuma gitmiştim. Şimdi 54 ile kaldım bu gidişle 80i bulurum 😪😪😪
iremcannn1907 Kizanneleri ne yapıcaz biz ya 😂 bazen de diyorum ki sağlığımız yerinde olsun, bebeğimiz sağlıklı olsun o yeter 🙄
Almiram31 Kizanneleri doğuma kadar aynı şeyi yaşadım ilk gebeliğimde şimdide beş aylık oldum hala yarım saatte bir birsey yemessem cok fena midem bulanıyor sanırık doğuma kadar aynı şekilde devam ben bir çözüm bulamadım yemeden başka geceleri avakoda yiyorum yatmadan o biraz tok tutuyor
Nazli_ayar Kizanneleri mide kazintisi mide bulantisindan dolayı oluyo. Bendede oluyodu mide bulantısı için hap kullaniyorum şimdi iyiyim. En azından sürekli yeme mecburiyeti ortadan kalkmış oluyor