Hdveci Herkese merhaba aşıya karşı değilim öncelikle sadece hamilelikte yaptırıp yaptırmama konusunda kararsızım dr um önerdi ama doğumu beklemelimiyim bilmiyorum sizin doktorlar ne öneriyor acaba yada olan var mı
Mrvweeeeee Hdveci bende merak ediyorum olanlar varmi acaba 25 düstu yas olmak istiyorm doktora sormak lazim
Minikmucizem22 Hdveci benim doktorum bu aşının anne karnındaki bebeklerde ilerde ne gibi hasarlar yaratabileceği araştırılmadı bilinmiyor doğur ondan sonra olabilirsin aşı dedi. Ama şimdi bazılarına ol demiş doktoru. Kafam karıştı
Hdveci Zeynep_ayaz evet sizin az kalmış beklemek mantıklı olan benim daha 2.5 ayım var o yüzden bilemedim 🤷🏼♀️ Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏
Hdveci Mrvweeeeee evet yarından itibaren randevu alabiliyoruz benim doktorum önerdi olmalısın dedi ama yinede kararsız kaldım bakalım arkadaşlar yardımcı olursa belki bi fikir oluşur
Mrvweeeeee Hdveci doktor onerdiyse yaptir bence allah korusun ne olacagi belli olmaz zor atlatan cok hamilelikte
Hdveci Mrvweeeeee evet hastalıkta ağır seyrediyor Allah korusun onunda sonuçları ne getirir belli değil
Hdveci Minikmucizem22 benimki direk bütün dünyada yapılıyor tabiki ol dedi ve bebekte bağışıklığı olarak doğuyormuş bu iyi bişey aslında ama yan etkileri ne olur bilinmiyor işte
Umbilik Benim doktorum önermedi, doğumdan sonra aşı yaptıracağım. Şu an izinli olduğumdan ve çevremdekiler aşı olduğundan kendimi bu zamana kadar koruduğum gibi devam edeceğim.
symyldrm Benim doktorumda öneriyorum olabilirsin istersen bu süreç daha devam edicek dedi olmayı pek düşünmüyorum etkileri belli değil zaten randevu da çıkmıyor hamilelikten önce virüsü geçirmiştik o yüzden galiba
Hdveci symyldrm evet geçirenlere belli bir süre çıkmıyormuş sanırım ama geçirmişsiniz zaten doğal bağışıklığınız oluşmuştur aşıdan daha iyi bir bağışıklık diye düşünüyorum siiznde beklemenizde sıkıntı olmaz heralde ama şimdi geçirmeyenler hamileyken geçirirse nasıl olur onuda bilemiyoruz