aakkss Erkek için isim önerileriniz neler? Ben Karan ismini beğeniyorum ama çok kararsızım. Seçmek çok zor. 🤰🏻
aakkss iremcannn1907 kumsalmomyy Atlas’ı o kadar çok düşündüm ki ama anlam olarak sevemedim hala aklımda olan bir isim söylenişi çok güzel 😒
aakkss aakkss Symazturk Karan güzel ama çok fazla koyan var diyorlar başka isim bulamıyorum yakıştıramıyorum ne zormuş 😞 Asil, Eralp, Atlas … kafam karışık 😒