pnrozsy01 yaptırmanın büyük bir zararı yok. Ben iki doktora takipliyim. Biri doğum yapacağım, biri ise yaşadığım şehirdeki doktorum. İkisi de aynı üniversiteden mezun doktorlar hatta. Birisi şeker yüklemesi önerdi. Diğeri ise yaşın genç, belirtin yok açlık tokluk ile ay ay takip edelim yükleme yapmayalım dedi. Ben de ay ay açlık tokluk ile takip ettim. Gerçekten çok memnunum bu karardan çünkü şekerim düşük 😅 yani yüksek olmayı bırakın bildiğiniz düşük. naçizane fikrim şu, şeker yüklemesi gerekli görüldüğü durumlarda müthiş faydalı ama rutin olarak herkese yaptırılmasını doğru bulmuyorum. İsterseniz bir açlık tokluk baktırın doktorunuz o an risk görürse ve önerirse şeker yükletin. Ama belki benim gibi düşüktür şekeriniz. Şeker yüklemesinde geleceğe dair de sonuç alabiliyorsunuz. Bugün şekeriniz olmaz yarın olur. Bunu da öğrenebiliyorsunuz. Açlık toklukta sadece bugünü öğreniyorsunuz. O yüzden yaptığım yöntemi seçmek isterseniz sürekli açıklık tokluk baktıracaksınız. Ben memnunum tercih sizin ☺️