Minikkkkkkk Kizlar 25 haftalık hamileyim ilac olarak ne kullanıyorsunuz ben sadece Ferro sanol kullanıyorum. Vitamin almam gerek mi iki ilac yutan var mı. Hem kan hem vitamin olarak
Beyzan Minikkkkkkk Ferro sanol demir ilacı yani o da vitamin ben ona ek bir de Multi vitamin kullandim i mom OMEGA. İkisi yeterli geldi. Sadece son dönemde kramplar olunca magnezyum kullandım
SenaSimsek Minikkkkkkk venatura demir ilacı kullanıyorum, ocean d vitamini, ocean omega3, elenatal multivitamin, osende b12, magosit magnezyum, calcımax kalsiyum 😅 hepsini kullanıyorum içim dışım vitamin oldu 30. Haftamdayım 😀
Mehtap23 Minikkkkkkk gyno ferrosanol dekavit önümüzdeki haftada omega 3 başlatacak doktor. 20+4 benim. Bence vitaminler omega çok önemli bebek için . Beyin gelişimi beden gelişimi için
rosatue Minikkkkkkk ferrum fort, regenesis Max, devit3 damla kullanıyorum 20li haftalardan beri ☺️ Ferrosanol çoook ağır bir Demir ilacı. Devlette ısrarla veriyorlar anlamıyorum
Mk34 Bende 19.cu haftamdaym.Triodlerim için zaten gebelikten öncede kullanıyodum onun için bi ilaç alıyorum.Bazen bulantılarım olduğu için bulantı ilacı alıyorum.Demir takviyesine başladık onu alıyorum.Bir de magnezyum kullanıyorum.Doktorum multivitaminde önerdi fakat düzenli besleniyorsan kullanmayabilirsin dedi.Şuanlık başlamadım güzel beslendiğim için.Yani kısacası sadece Demir ve magnezyum taksviyesi alıyorum ek olarak