Ikincimelek bir vazgeçtim diyorum sonra yine içime bir umut geliyor. TemmuZda 1 yıllık evli olacağız ilk aylar korunuyorduk aralıkta düşük yaptım o ilk denememizde olmuştu ondan sonra hep denedik ama olmadı. Bu ay Ebru hanımın ovülasyon testlerinden alıp pozisyon değişikliğine giderek deneyeceğiz bakalım inşallah 🙏🏻 test rahimle ilgili birşeyler görmüştüm yine Ebru hanımda denemek lazım