suscarparimm 🤭Zorlanmaz mıyımm Ama elhamdülillah iyiyim 🥰 32 günlük olduk gaz sancıları çok ağır geçiyor 😅Emzik kullanmam dedim kullandım ana kucağı almaya gerek yok gereksiz dedim aldım mecbur 😂😂Büyük konuşmamak gerekiyormuş🤦♀️Ayakta da salladım 😅Ayy çok güzel ama zorlu anacığımızı anlıyoruz işte 🤗🧡