bebegimizibekliyoruz1 Kızlar ben 12.haftayı bitiriyorum 3.aydan sonra kullanmaya başlamayı düşünüyorum biooil almayı düşünüyorum biooil mı alsam başka nr alabilirim başka neler kullandınız neler önerirsiniz
Derya1503 bebegimizibekliyoruz1 bende biooil kullanıyorum 2 ayım kaldı yine aldım kullanıcam. Düzenli ve sık kullanmak gerekiyor göbek ve çatlamaya meyilli yerlerin nemli olması lazım. Biooilden ben memnunum. Genelde zaten son 2 ayda çatlama oluyomuş. Onun dışında hakiki zeytinyağı sürebilirsin. Lierac çatlak önleyici öneriyorlar o biraz daha pahalı
fenci_anne bebegimizibekliyoruz1 20 .haftamdayım .bacağımda biraz oldu çatlak sadece.lierac kullanırım iki haftadır sanki azalttı gibi biraz
KuzeyiinAnnesii bebegimizibekliyoruz1 5bucuk aylığım yeni başladım badem ve zeytin yağı karıştırıp kullanıyorum. Doktorumun tek önerisi bu oldu☺️
bebegimizibekliyoruz1 Derya1503 lierac ve biooil arasında kaldım ama şimdilik biooil alıcak gibiyim günde 2 kere mi kullanıyorsunuz
svdmm16 Ben bulduğum kremi sürüyorum nemli olsun diye ucuz olunca bol bol sürüyorum hep nemli 😅😅 33. Haftadayım Karnımda büyük henüz catlamadım. ( Vücudum çatlamaya müsait gögsüme sürmek aklıma gelmemişti sütyende takmıyorum 24 den beri .gögsüm çatladı )
bebegimizibekliyoruz1 svdmm16 evimdeki kremler yağsız 😂 ondan kullanmadım onları 33.haftaya kadar çatlamamanız çok iyi bence biraz da genetik bişey bu ama her ihtimale karşı kullanıcam aa göğüse de sürmek aklımda bulunsun düşünmemiştim bunu evde kantaron yağı var ev yapımı onu da sürem 😂