Arkadaşlar ben 5 yıllık evliyim belli başlı sorunlar çıktı evliliğimiz boyunca ve çocuk sahibi olamadık şimdi yıllar sonra tüp bebek yöntemiyle hamileyim ama gatiptirki doktor muayneleri hariç kendimi hamile hissetmiyorum çok garip o heyecanı yaşayamıyorum hep tedirginim yıllar sonra olduğundanmı böyle dersiniz aranızda böyle hisseden varmı rahatlamak istiyorum