Bende devlete gidiyorum üç buçuk aylıkken kendi göstermedi bebek sonra gittiğimde dörtbuçuk aylıktı gösterdi doktorla ilgili sorun yaşamadım çok şükür ve çok tatlı bir doktor ama dediğiniz gibi her doktor aynı değil devlette bazıları çok ilgisiz ama ben doktorumdan çok memnunum randevumu hep ona almaya çalışıyorum hastanenin eski yada yeni olmasına göre değişiyo cihazlar bence bizim hastanemiz yeni kendinizi nerde güvende hissediyosanız oraya gitmelisiniz tabiki