Fatmasylp En başından beri bebeğim hep sağda ultrason da solda görüldü yani sağ tarafta döllenmiş o gün bugün 13+2 olduk hep orada duruyor sizce cinsiyet nedir 🥰 Resim Adresi https://resimyukle.io/r/O3Y8avf27N
Kiki-riki Fatmasylp orada durduğunu nasıl hissediyorsunuz çok küçük daha bn 19 oldum nerede hissedemiyorum yani
Selen37 Fatmasylp ben ilk başta hep soldan ağrı çektim ve bebek soldaydı, ama ultrason görüntümüz sizle benziyor. Kızım olacak benim 🌺
Fatmasylp Kiki-riki ultrasonda hep o tarafta ve karnımın sağ tarafı sola göre daha büyük arada da yavaş yavaş hissediyorum kıpırdanmalarını benim 3. Gebelik o yüzden erken hissediyorum ☺️
Melih_funda Bence hareket ile cinsiyetin alakası yok benim kayınvalidem sürekli kızlarım sağ tarafımda atardı diyip bize de kız olacak sizinki derdi cinsiyetimiz erkek ve sağ tarafımda oynuyo sürekli oğlum 😍
Haticekaya0204 Benim hep sağdaydı bana da erkekte öyle oluyor diyorlardı cinsiyetimiz erkek 💙😍 alakalı mıdır bilinmez 😅
Fatmasylp Selen37 bende kız hissediyorum da hayırlısı geçen hafta göstermiyor dedi doktor öğrenmedik 🥰
rosatue Fatmasylp kesin olmamakla birlikte erkek gibi. Bana da bebeğim sağda gibi gelirdi o erken haftalarda. Sonradan öğrendim plesantaymış o 😅bebeğim de kız. bebekler daha iyi beslenebilmek için ağırlıklı olarak solu tercih ederlermiş. Onun dışında da rutin olarak tam ortada dururlarmış.
Kartanesifts Benimde sağda sürekli ve erkek. Birde hemşirem bugün söyledi. Göbek deliğinde ya da o hizada kararma varsa erkekmiş🤣