Lylts merhaba canım. Bende iki düşük yaşadım daha önce. Sebepleri belirsiz. Ben öylesine sağlık ocağında kan değerlerime baktırmıştım ferritin cok düşüktü depomda bile demir kalmamış derecede. Sonra özel hastane dahiliyeye gittim ve kilo alımım artmıstı özel hastanede doktora anlattm benim şekerime falan bakıldı şekerimde sınırda çıktı. 2 ay ilaç tedavisi oldum. Kansızlık, demir, şeker için ayriyetten demir için serumda takılmıştı. 2 aysonra kontrole gittim bütün değerlerim yükselmişti ve 5 kilo vermiştim. Doktor hamile kalman için tam zamanı dedi ve kaç aydır deniyorduk tekrardn cocuk olmuyordu rabbime çok şükür o ay hamile kaldım ve suan 15 haftalık olduk🤗 Bence vitaminsizlik düşüğe etkisi var diye düşünüyorum. Siz yinede bi tedavinizi olun. Rabbim inşallah dilediğiniz zaman size sağlıkla evlat nasip etsin😍