YuvarlanamayanPandaa metehaninannesiii
kızlar size bişey danışacağım şimdi benim bir yengem var dayımın eşi anneannemle yaşıyorlar annemlere ziyarete gelmişler bana da kahve içmeye gelmek istemiş saat dört buçuk olmuş şimdi temizlik yapıyorum daha yemeğim yok ortada bir de bunun oğulları var annelerini almaya gelirler mi bilmiyorum gelirlerse evde büyük kaos çıkar sen nasıl eve alırsın onları diye kaçta kalkarlar hiç bilmiyorum eşim oğullarıyla görüşmemi istemiyor çünkü kadını zaten sevmiyor onun gelmesine gönlü olmasa da bişey demez çünkü içinde anneannem var ama bende sevmiyorum içinde anneannem var diye bekarken hep görüşüyordum ama şimdi istemiyorum anneme müsait değilim dedim şu saat olmuş yeni mi haber verilir dedim ama vicdan yapıyorum anneannemi evlendim evleneli görmüyorum 10 ay oldu siz ne diyorsunuz sizce yanlış mı yaptım yoksa eşimle kavga etmektense onların gelmemesi daha mı mantıklı