Gizemis Mervenur055 ben yaptırmadım yaptırmayan da cok arkadaşım var. detaylı ultrason zamanında öğreniyorsunuz zaten herşeyi.
Dilekcnkn Mervenur055 Yani 2′lide 3′lüde yaptırmadım aldırmayacaktım zaten gerek duymadım detaylı ultrasonu yaptırdım birde şeker yüklemesi yaptıracağım bu senin tercihin canım 🌸
kaderelmci Mervenur055 kişi isterse yaptırıyor doktorum aldırmayı düşünmüyorsan yaptırma dedi ben yaptırmadım
QOH Mervenur055 bebeğimden her türlü vazgeçmem deseniz de demeseniz de yaptırmak en iyisi.Bir riski vae mı yok mu öğrenebilmek için keşke daha fazla test olsa da öğrensem,sizler neden yaptırmak istemiyorsunuz anlamadım ben.Çok insan var yaptırmayan.
Elif_Can_67 İkili tarama testini yaptir canim 3 lu taramayi bende yaptirmadim gerek duymadim 2 ci tarama temizlik ciktigi icin
Edahmm Mervenur055 yaptırmadım doktoruma sizce dedim dediki eğer dowm sendromlu olursa aldırcan mı çünkü müdahale etme şansı yok yani anlıcağın ben her türlü o benim mucizem oldugu için yaptırmadım
Sema-1995 Mervenur055 bence yaptırın ben yapmadım pişman oldum şimdi bebeğimin sağlığından emin değilim
Aysobaciniz Mervenur055 ben yaptırmadım, detaylı ultrason çekilirken herşeyi normal dedi birde tarama testleri zamanı kendi doktorum ölçümlerini yaptı o yüzden yaptırmadım