ege_ayaz_mom cuma inşallah 14 olcam bende cuma veya perşembe günü gideceğiz inşallah doktora ama benim karnım çıktı 10. Haftadan beri karnım var ve büyüyor yani ilk haftalar gazdan dolayı göbek var 9. Haftada gaz gitti göbek dümdüz oldu 10. Haftada da göbek çıktı bianda ve hala gitmedi gaz olmadığına eminim. Bide benim tam 12. Haftalıkken uzanıyordum karnıma sinek gibi bişey dokundu geri çekildi geri dokundu ama hala emin değilim bebekmi değil mi 🥰🤣