Sanki yüreğim paramparça hayatan kopmuş sanki ölecekmişim gibi hissediyorum her gün böyle bir his var içimde sürekli uyuyorum ne yemek yiyesim geliyor ne su içesim bir koltukta sürekli uzanıp yatıyorum yarın bir gün evladım için üzülüyorum 🤦♀️🥲😭eşimde mutsuz bu durumdan bizimle ilgilenmiyorsun diyor sürekli yatıyorsun sürekli hastasın diyor 🥲😭ne zaman doktora gitsem eli boş dönmüyoruz her gün hastanedeyim bıktım artık hastaneden diyor doktorlar bile bıktı senden herkes bıktı diyor çok üzülüyorum ama elimde olan bişey değil 😭😭😭 bir türlü mutlu olamıyorum