Mavi_- normal kuzum ben 11379 la öğrendim ona rağmen bekledim bebeğimi de göre bilmek için özele gidiceksen gitsen de vajinal ultrasonla bakar ordan da görünmesi çok zor boşuna para vermiş olursun sonra bebek yok kese yk diyip seni korkutur 11 binle 3 4 haftalık demişti bana aile hekimi 6+3 de gittim bebeğimi gördüm kalbni duydum inşAllah sende bebeğini görür kalbni duyarsn sabret birz güzel haberlerle gel 😊😊