Arkadaşlar 24+6 günlük gebeyim son 2 gündür bebeğim çok hareket etmiyor normalde kahvaltıdan hemen sonra çıkacak gibi olan bebeğim öyle aktif değil geceleri de beni rahat bırakmazdı ama şimdi çok rahat yatıyorum
bu durum beni endişelendiriyor korkuyorum bir şey olmasından cuma günü randevum var hastaneye gideceğim (gün içinde hareket ediyor ama eskisi kadar kuvvetli ve hareketli değil )