Hs4523 ben de ilk doktorum verdiğinde çok korkmuştum.Hatta sonradan ağlamıştım her gün nasıl vurulurum diye.normalde iğneden korkmayan biriyim ama sanırım hormonlar alt üst 😄
Zamanla alıştım valla,öyle zor bir yanı da yokmuş.bir süre özel hastanenin acilinde vuruldum.sonra eşim göre göre alıştı,şimdi o vuruyor.kendi kendime vuramıyorum henüz malesef.
Ama gerçekten korkulacak bir yanı yokmuş,boşu boşuna strese girmişim.