Tuu66laaaayyy55 Kızlar merhaba genellikte şeker yüklemesi yaptıranınız açlık şekeriniz kaç çıktı hatırlayanlar paylaşabilir mi benim tokluk normal açlık 100 çıktı dr. Dahiliye ordan diyetisyene yönlendirdi 😔😔🙏🏼🙏🏼
Aselminaaa Tuu66laaaayyy55 acaba gece yiyipte mi kan verdiniz acaba diye düşündüm cunku arkadasim gecede yemis ve sekeri yuksek cikmisti sonra tekrar seker testi yapilinca normaldi
Tuu66laaaayyy55 Aselminaaa birde gece süt içmiştim ya ben birde sağlık ocağında vereyim kan bakalım ne çıkacak üzüldüm baya yüksek çıkınca